Arviointi

t1
  • päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa toisen apuna sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota
  • tietää ja käyttää työryhmän jäsenenä sosiaalisen median varaus- ja palautekanavia

h3
  • päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota omatoimisesti
  • tietää ja käyttää sosiaalisen median varaus- ja palautekanavia omatoimisesti
  • kertoo omatoimisesti, tuoko sosiaalisen median kanavat asiakaspalvelussa lisäarvoa

k5
  • päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa itsenäisesti sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota
  • tietää ja käyttää itsenäisesti sosiaalisen median varaus- ja palautekanavia
  • kertoo luontevasti, tuoko sosiaalisen median kanavat yritykselle asiakaspalvelussa lisäarvoa.