Arviointi

T1
  • ottaa vastaan asiakkailta palautetta palveluista ja tuotteista ja kiittää asiakkaita
  • palvelee asiakkaita tasavertaisesti
  • huolehtii ohjattuna asiakaskohtaisten tarpeiden toteuttamisesta omassa työssään
  • noudattaa vaitiolovelvollisuutta suhteessa asiakkaisiin ja yritykseen

H3
  • ottaa omatoimisesti vastaan asiakkailta palautetta palveluista ja tuotteista, kiittää asiakasta ja välittää palautteen esimiehille
  • palvelee asiakkaita tasavertaisesti ottaen huomioon kulttuurierot
  • huolehtii ohjeen mukaan asiakaskohtaisten tarpeiden toteuttamisesta omassa työssään
  • noudattaa vaitiolovelvollisuutta suhteessa asiakkaisiin ja yritykseen

K5
  • palvelee asiakkaita tasavertaisesti ja hienotunteisesti ottaen huomioon kulttuurierot
  • hankkii aktiivisesti palautetta palveluista ja tuotteista, kiittää asiakasta sekä välittää palautteen esimiehille
  • huolehtii itsenäisesti asiakaskohtaisten tarpeiden toteuttamisesta omassa työssään
  • noudattaa vaitiolovelvollisuutta suhteessa asiakkaisiin ja yritykseen